Straipsniai ir naujienos

Facebook, Bing, Google reklama, naujienlaiškiai.

10 priežasčių – kodėl verta turėti Google Ads reklamos sertifikatą

Lengviau įsidarbinsite marketingo įmonėje Sertifikatas tai didelis pliusas ir privalumas, jeigu ketinate įsidarbinti marketingo kompanijoje. Taip įrodote, jog turite teorinių žinių. Lieka tik įrodyti gerą marketingo praktiką. Pagerinkite reklaminių kampanijų rezultatus Žinios pagelbės praktikoje. Tai, ką mokysitės Google Ads sertifikatams – pravers jums praktikoje, nereikės klaidžioti ir mąstyti kaip kas veikia. Iš anksto turėsite sukaupę Read more about 10 priežasčių – kodėl verta turėti Google Ads reklamos sertifikatą[…]

AdWords reklama – ką keičia GDPR taisyklės?

GDPR (General Data Protection Regulation) yra bene didžiausias įstatiminės bazės atnaujimas susijęs su duomenų apsauga. Pagrindiniai įstatymo principai – apriboti duomenų saugojimo laiką, sudaryti galimybės vartotojui pageidaujant ištrinti apie jį sukauptus duomenys ir nekaupti nereikalingų ar perteklinių duomenų. Taip pat vartotojas bet kokiam vartotojo duomenų rinkimui, kaupinui ar naudojimui turi suteikti reikiamą leidimą tą daryti. Read more about AdWords reklama – ką keičia GDPR taisyklės?[…]

Remarketingas – TOP 7 auditorijos, kurios veikia!

Interneto rinkodaros efektyvumas priklauso nuo to, kaip profesionaliai pateikiama informacija, interneto svetainės kokybės, reklaminių skydelių, marketingo tikslumo ir auditorijų. Tik visas priemonės naudojant profesionaliai, galima pasiekti geriausių rezultatų. Įprastai vos 5% – 10% lankytojų svetainėje atlieka norimą veiksmą. Pvz. 2% – 3% lankytojų apsiperka (2 – 3 iš 100), 3% – 7% tikslingo ir kokybiško Read more about Remarketingas – TOP 7 auditorijos, kurios veikia![…]

Keičiasi FaceBook reklamos algoritmas – ką daryti?

Kaip ir Google reklamos platforma, taip ir FaceBook reklama ir turinio administravimas nuolat kinta. FaceBook komanda siekia kokybiškesnio vartotojų įsitraukimo, todėl skelbia šio socialinio tinklo pokyčius, kurie lies ir mokamą reklamą ir fanų ar įmonės profilių administravimą ir pasiekiakumą. Pagrindinis pokyčių tikslas – vartotojų didesnis įsitraukimas ir susidomėjimas FaceBook srautu ant sienos.   1. FaceBook Read more about Keičiasi FaceBook reklamos algoritmas – ką daryti?[…]

„Google Chrome“ blokuos reklamas tinklapiuose!

Nuo vasario 15 d. „Google Chrome“ naršyklė pagal nutylėjimą planuoja blokuoti agresyvias reklamas visuose portaluose. Naršyklės kūrėjai pastebi vis didėjantį „AdBlock“ tipo įskiepių naudojimo populiarumą, todėl nusprendė įdiegti į standartinę Chrome naršyklę pačių agresyviausių reklamų blokavimą. Pranešime teigiama, jog žadama blokuoti ne visas reklamas, o tik pačias agresyviausias, kurios uždengia portalo turinį, įkyriai išlenda, sudėtinga išjungti Read more about „Google Chrome“ blokuos reklamas tinklapiuose![…]

AdTarget.me reklama – uždaroma

Kartais versle taip nutinka. Liūdnos naujienos. AdTarget.me reklamos platforma – nebeveiks. Ši reklamos platforma veikė kaip dinaminė pakartotinė rinkodara ir apjungė tokius tinklus kaip FaceBook, vietinius puslapius ar net naujienų portalus. Tai buvo pagrindinis lietuviškas būdas naudoti dinaminę produktų pakartotinę rinkodarą FaceBook tinkle mažiems projektams, kadangi tik su tam tikru minamaliu lanktojų srautu galima tiesiogiai Read more about AdTarget.me reklama – uždaroma[…]

Google reklamos naujiena – taikymas pagal telefono numerius

Didieji pasaulio reklamos tinklai kaip FaceBook, Google, nuolat konkuruoja prieš reklamos užsakovus. Nuolat tobulinamos reklamos sistemos ir jų efektyvumas. Efektyvesn reklama – leidžia atsigriebti didesnę reklamos pyrago dalį. Facebook reklamoje jau senai galima taikyti į vartotojus pagal turimus telefonu numerius, o štai Google tą padarė visai neseniai. „This new feature allows for a higher audience Read more about Google reklamos naujiena – taikymas pagal telefono numerius[…]

Google reklama – nemokama ar mokama pozicija?

Google reklama taikoma dvejopai – mokama ir nemokama. Kuri geriau? Tai ir aptarkime. Kokie šių reklamos formų skirtumai ir ką pasirinkti? Idealiu atveju internetinė svetainė turėti ir gerą SEO srautą (nemokamą) ir tinkamai sutvarkytą ir prižiūrimą AdWords reklamos marketingą. Tačiau SEO srauto sudėtinga tikėtis, jei projektas visiškai šviežias. Dažnai pasigirsta teiginiai – „Turiu puikiai sutvarkytą Read more about Google reklama – nemokama ar mokama pozicija?[…]