Remarketingas – TOP 7 auditorijos, kurios veikia!

Interneto rinkodaros efektyvumas priklauso nuo to, kaip profesionaliai pateikiama informacija, interneto svetainės kokybės, reklaminių skydelių, marketingo tikslumo ir auditorijų. Tik visas priemonės naudojant profesionaliai, galima pasiekti geriausių rezultatų. Įprastai vos 5% – 10% lankytojų svetainėje atlieka norimą veiksmą. Pvz. 2% – 3% lankytojų apsiperka (2 – 3 iš 100), 3% – 7% tikslingo ir kokybiško Read more about Remarketingas – TOP 7 auditorijos, kurios veikia![…]

„Google Chrome“ blokuos reklamas tinklapiuose!

Nuo vasario 15 d. „Google Chrome“ naršyklė pagal nutylėjimą planuoja blokuoti agresyvias reklamas visuose portaluose. Naršyklės kūrėjai pastebi vis didėjantį „AdBlock“ tipo įskiepių naudojimo populiarumą, todėl nusprendė įdiegti į standartinę Chrome naršyklę pačių agresyviausių reklamų blokavimą. Pranešime teigiama, jog žadama blokuoti ne visas reklamas, o tik pačias agresyviausias, kurios uždengia portalo turinį, įkyriai išlenda, sudėtinga išjungti Read more about „Google Chrome“ blokuos reklamas tinklapiuose![…]

AdTarget.me reklama – uždaroma

Kartais versle taip nutinka. Liūdnos naujienos. AdTarget.me reklamos platforma – nebeveiks. Ši reklamos platforma veikė kaip dinaminė pakartotinė rinkodara ir apjungė tokius tinklus kaip FaceBook, vietinius puslapius ar net naujienų portalus. Tai buvo pagrindinis lietuviškas būdas naudoti dinaminę produktų pakartotinę rinkodarą FaceBook tinkle mažiems projektams, kadangi tik su tam tikru minamaliu lanktojų srautu galima tiesiogiai Read more about AdTarget.me reklama – uždaroma[…]

Call Now Button